fbpx

Корисний гайд, як замовити обладнання в нашій компанії.

Корисний гайд, як замовити обладнання в нашій компанії.
28 Липня 2021

Етапи взаємодії з клієнтом (як зробити замовлення в компанії KONSORT).

Від моменту, коли клієнт вперше звертається до нашої компанії….і до того, як продукція замовника їде стрічкою нашого конвеєру.

📍 ЕТАП №1 Запит і звернення

Усе починається з появи потреби. Наприклад, відсортувати, перемістити, пришвидшити чи спакувати – запити можуть бути різними. Клієнт описує свою проблемну ситуацію або побажання.

Разом із персональним менеджером вони обирають варіанти з нашого асортименту. Коли необхідно – команда KONSORT виїжджає на виробництво замовника, щоб зробити всі заміри.

📍 ЕТАП №2 Підготовка документації

Це договір та специфікація обладнання. Туди додаємо детальні характеристики і попередню 3D-модель.

📍 ЕТАП №3 Затвердження та передоплата

Передоплата вноситься вже після узгодження характеристик та підписання договору.

📍 Етап №4 Виробництво та комунікація

Відбувається виготовлення продукції на заводі. Наші замовники можуть отримувати фото, відео з заводу. Або ж приїхати самостійно, щоб побачити процес виробництва.

Відділ технічного контролю тестує і перевіряє готове обладнання. Далі готуємо відповідні документи, що підтверджують якість.

📍 ЕТАП №5 Доставлення та монтаж

Безкоштовна доставка та встановлення техніки на підприємстві замовника. Наші фахівці на місці запускають та перевіряють обладнання.

Лише після цього відбувається остаточна оплата за замовлення.

📍 ЕТАП №6 Сервіс

Гарантія від нас на обладнання – 18 місяців. Обслуговування та ремонт наша сервісна команда здійснює цілодобово і без вихідних по всій території України.

Залишити заявку можна: на сайті konsort.com.ua; за номерами телефонів гарячої лінії; на сторінках в наших соц.мережах (фейсбук, інстаграм).