Від моменту, коли клієнт вперше звертається до нашої компанії….і до того, як продукція замовника їде стрічкою нашого конвеєру.
📍 ЕТАП №1 Запит і звернення
Усе починається з появи потреби. Наприклад, відсортувати, перемістити, пришвидшити чи спакувати – запити можуть бути різними. Клієнт описує свою проблемну ситуацію або побажання.
Разом із персональним менеджером вони обирають варіанти з нашого асортименту. Коли необхідно – команда KONSORT виїжджає на виробництво замовника, щоб зробити всі заміри.
📍 ЕТАП №2 Підготовка документації
Це договір та специфікація обладнання. Туди додаємо детальні характеристики і попередню 3D-модель.
📍 ЕТАП №3 Затвердження та передоплата
Передоплата вноситься вже після узгодження характеристик та підписання договору.
📍 Етап №4 Виробництво та комунікація
Відбувається виготовлення продукції на заводі. Наші замовники можуть отримувати фото, відео з заводу. Або ж приїхати самостійно, щоб побачити процес виробництва.
Відділ технічного контролю тестує і перевіряє готове обладнання. Далі готуємо відповідні документи, що підтверджують якість.
📍 ЕТАП №5 Доставлення та монтаж
Безкоштовна доставка та встановлення техніки на підприємстві замовника. Наші фахівці на місці запускають та перевіряють обладнання.
Лише після цього відбувається остаточна оплата за замовлення.
📍 ЕТАП №6 Сервіс
Гарантія від нас на обладнання – 18 місяців. Обслуговування та ремонт наша сервісна команда здійснює цілодобово і без вихідних по всій території України.