Для команди KONSORT було організовано 4 інформативних тренінги, які розвинули ключові компетенції працівників:
☛ «Ефективний адміністратор»
Результат — адміни збільшили рівень сервісу на 30%, стали переконливішими, навчилися опрацьовувати заперечення та продавати додаткові послуги.
☛ «Делегування повноважень»
Результат — керівники підрозділів збільшили свою лідерську позицію на 30%, навчилися ефективно розподіляти командні ролі та результативно делегувати задачі.
☛ «Інструменти підвищення стресостійкості та боротьба з професійним вигорянням»
Цей тренінг отримав найтепліший фідбек, адже коуч розповідав про природу емоцій, про вміле керування ними відповідно до ситуації, про правильні методи відпочинку для запобігання вигорянню та самодіагностику стресу.
☛ «Переконання і вплив у продажах та переговорах»
Менеджери по роботі з клієнтами отримали практичні навички ефективного спілкування з клієнтом; логічність, зрозумілість, переконливість — все про наших оновлених менеджерів.
З останнього тренінгу пройшло лише кілька днів, а працівники вже упроваджують здобуті знання у роботу🫶🏻
Дякуємо @efremov_sergey_ !